De totale forsendelsesomkostninger afhænger af destination og den valgte forsendelsesmetode. Forsendelsesomkostningerne vil fremgå separat i din virtuelle indkøbsvogn. På denne måde undgås overraskelser ved afslutning af ordren. Du kan vælge mellem prisløsningerne "økonomi" (billigere, men også langsommere og uden garanteret leveringsdato) og "ekspres" (hurtigere og med garanteret leveringsdato).
Så snart din ordre har forladt KitchenAid lager, informerer vi dig om dette via mail. Denne mail indeholder information om forsendelsen af din pakke, pakkens nummer og et link til tracking af din pakke på leverandørens hjemmeside. På leverandørens hjemmeside findes desuden kontaktoplysninger på leverandøren.
Vores produkter kan kun leveres til de lande, som tillades via hjemmesiden. Vi træffer alle rimelige foranstaltninger for, at de bestilte produkter leveres inden for tidsrammen, som står angivet på køberens individuelle ordrebekræftelse. Alle tidsfrister er alene vejledende, og mulige forsinkelser medfører ikke erstatningsgodtgørelse. Brugeren tager ansvar for fejlangivne adresser, som kan medføre ekstra omkostninger, og som vil pålægges Brugeren.
Alle varer sendes fra KitchenAid lager beliggende i Antwerpen, Belgien. Er din bestilling ikke blevet leveret inden for den angivne tidsramme kontakt da venligst contact.webshop@kitchenaid.com med dit kunde- eller ordrenummer. Skulle ekstraordinære omstændigheder medføre, at din bestilling endnu ikke er modtaget efter 14 dage fra datoen anført på Forsendelsesbekræftelsen, som du har modtaget via mail, vil du have mulighed for at annullere ordren og anmode om fuld refusion.
Vi benytter ved forsendelse udelukkende professionelle kurertjenester. Din underskrift er påkrævet ved levering af ordren. I tilfælde af fravær kan du overdrage fuldmagt til en myndig person, som da vil kunne repræsentere dig. I fald ingen er til stede til at modtage din bestilling på den angivne adresse, vil du blive bedt om at kontakte vores leverandør for at aftale en ny leveringsdato. Afhængigt af den anvendte kurertjeneste kan mindre afvigelser gøre sig gældende.
Kunden har ret til at informere leverandøren skriftligt om sin fortrydelsesret, uden at dette medfører bøde, samt uden meddelt begrundelse, såfremt dette gøres inden 14 dage fra leveringsdatoen.
Skulle kunden ønske at gøre brug af denne rettighed, kan varerne returneres til KitchenAid for kundens egen regning og risiko. Varer, som er specialdesignede for kunden, returneres ikke, og kunden har i sådanne tilfælde ingen fortrydelsesret.
Returnerede varer modtages udelukkende af KitchenAid, såfremt disse ikke har været taget i brug.
Ved returnering af varer skal følgende procedure følges:
Skulle forsendelsen efter din opfattelse ikke leve op til kravene, undlad da venligst at kvittere for modtagelsen og/eller påskriv tydeligt modtagelsesblanketten, hvori uoverensstemmelsen består.
Det påhviler dig at give os skriftlig meddelelse om eventuelle mangler ved produktet inden for to måneder fra manglen opdages, hvilket gøres via mail på contact.webshop@kitchenaid.com. Skulle uoverensstemmelsen bestå i en fabrikationsfejl på vegne af KitchenAid, eller i fald KitchenAid har leveret en forkert vare, bærer KitchenAid alle forsendelsesomkostninger forbundet med returnering af varerne.