Forsendelse og levering

LEVERINGSLAND OG RESTRIKTIONER

  • Care of-postboksadresser og militære APO-adresser accepteres ikke.
  • Postudbringelse om lørdagen er udelukkende muligt i Belgien og Frankrig. I øvrige lande tilbydes levering mandag til fredag med undtagelse af helligdage.
  • Fra vores hjemmeside www.kitchenaid.co.uk leveres produkterne i Storbritannien, med undtagelse af ‘Isle of Man’ og ‘Kanaløerne’.
  • Produkter som er købt fra www.kitchenaid.fr leveres udelukkende i Metropol-Frankrig og Monaco.
  • Produkter som er købt fra www.kitchenaid.de leveres udelukkende i Tyskland.
  • Produkter som er købt fra www.kitchenaid.be leveres udelukkende i Belgien.
  • Produkter som er købt fra www.kitchenaid.nl leveres udelukkende i Nederlandene.
  • Produkter som er købt fra www.kitchenaid.it leveres udelukkende i Italien.
  • Produkter som er købt fra www.kitchenaid.fi leveres udelukkende i Finland.
  • Produkter som er købt fra www.kitchenaid.at leveres udelukkende i Østrig.
  • Produkter som er købt fra www.kitchenaid.dk leveres udelukkende i Danmark med undtagelse af Grønland .
  • Produkter som er købt fra www.kitchenaid.se leveres udelukkende i Sverige.
  • Produkter som er købt fra www.kitchenaid.ie leveres udelukkende i Irland.

FORSENDELSESOMKOSTNINGER

De totale forsendelsesomkostninger afhænger af destination og den valgte forsendelsesmetode. Forsendelsesomkostningerne vil fremgå separat i din virtuelle indkøbsvogn. På denne måde undgås overraskelser ved afslutning af ordren. Du kan vælge mellem prisløsningerne "økonomi" (billigere, men også langsommere og uden garanteret leveringsdato) og "ekspres" (hurtigere og med garanteret leveringsdato).

INFORMATION OM FORSENDELSESLEVERANDØRER

Så snart din ordre har forladt vores lager, informerer vi dig om dette via mail. Denne mail indeholder information om forsendelsen af din pakke, pakkens nummer og et link til tracking af din pakke på leverandørens hjemmeside. På leverandørens hjemmeside findes desuden kontaktoplysninger på leverandøren.
Vores produkter kan kun leveres til de lande, som tillades via hjemmesiden. Vi træffer alle rimelige foranstaltninger for, at de bestilte produkter leveres inden for tidsrammen, som står angivet på køberens individuelle ordrebekræftelse. Alle tidsfrister er alene vejledende, og mulige forsinkelser medfører ikke erstatningsgodtgørelse. Brugeren tager ansvar for fejlangivne adresser, som kan medføre ekstra omkostninger, og som vil pålægges Brugeren.
Alle varer sendes fra Frucon². Er din bestilling ikke blevet leveret inden for den angivne tidsramme kontakt da venligst kitchenaid@frucon.net med dit kunde- eller ordrenummer. Skulle ekstraordinære omstændigheder medføre, at din bestilling endnu ikke er modtaget efter 14 dage fra datoen anført på Forsendelsesbekræftelsen, som du har modtaget via mail, vil du have mulighed for at annullere ordren og anmode om fuld refusion.
Vi benytter ved forsendelse udelukkende professionelle kurertjenester. Din underskrift er påkrævet ved levering af ordren. I tilfælde af fravær kan du overdrage fuldmagt til en myndig person, som da vil kunne repræsentere dig. I fald ingen er til stede til at modtage din bestilling på den angivne adresse, vil du blive bedt om at kontakte vores leverandør for at aftale en ny leveringsdato. Afhængigt af den anvendte kurertjeneste kan mindre afvigelser gøre sig gældende.

FORTRYDELSESRET

Kunden har ret til at informere leverandøren skriftligt om sin fortrydelsesret, uden at dette medfører bøde, samt uden meddelt begrundelse, såfremt dette gøres inden 14 dage fra leveringsdatoen.
Skulle kunden ønske at gøre brug af denne rettighed, kan varerne returneres til Frucon² for kundens egen regning og risiko. Varer, som er specialdesignede for kunden, returneres ikke, og kunden har i sådanne tilfælde ingen fortrydelsesret.
Returnerede varer modtages udelukkende af Frucon², såfremt disse ikke har været taget i brug.
Ved returnering af varer skal følgende procedure følges:

  • Trin 1 Kontakt venligst kitchenaid@frucon.net og oplys dit ordrenummer. Vi tilsender dig vores returneringsanvisninger via mail. Returnering sker for din egen regning, og vi rådgiver dig i samme mail om omkostningerne forbundet med returnering.
  • Trin 2 Nedpak varen som returneres (gerne i original emballage, som indeholder autentisk mærkning, tilbehør, brugsanvisninger og garantimærker). Den originale emballage vil forhindre skader på varen under transport.
  • Trin 3 Udskriv venligst returmærkatet og fastgør dette på pakken/pakkerne, som returneres. Returmærkatet indeholder alle nødvendige oplysninger for at sikre hensigtsmæssig levering (dine personlige oplysninger, vores leveringsadresse, navn på kurertjeneste).
  • Trin 4 Sørg venligst for, at varerne er returnerede til os inden for 14 dage efter, vi har modtaget skriftligt meddelelse om, at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret.
  • Trin 5 Såfremt varerne når frem til os i god behold, foretages refusion inden for 14 dage efter, vi har modtaget skriftlig meddelelse om, at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret. I fald vi modtager varerne i ufuldstændig eller beskadiget stand, informerer vi dig om dette.

DEFEKT PRODUKT ELLER FEJLLEVERING

Skulle forsendelsen efter din opfattelse ikke leve op til kravene, undlad da venligst at kvittere for modtagelsen og/eller påskriv tydeligt modtagelsesblanketten, hvori uoverensstemmelsen består.

Det påhviler dig at give os skriftlig meddelelse om eventuelle mangler ved produktet inden for to måneder fra manglen opdages, hvilket gøres via mail på kitchenaid@frucon.net. Skulle uoverensstemmelsen bestå i en fabrikationsfejl på vegne af KitchenAid, eller i fald Frucon² har leveret en forkert vare, bærer Frucon² alle forsendelsesomkostninger forbundet med returnering af varerne.

Ønskeliste

Du skal være logget ind for at føje produkter til din ønskeliste.

Log ind

Vælg et andet produkt

Sammenlign

Sammenlign produkter

Du kan ikke købe mere end tre produkter. Fjern et produkt, før du tilføjer et nyt.