Fortrydelsesret
Vi ønsker at garantere vores kunders fulde tilfredshed. Er du ikke tilfreds med de bestilte varer, kan disse returneres til os inden for 14 kalenderdage fra leveringsdatoen. Dette forudsætter, at varerne ikke har været taget i brug. For at udøve din fortrydelsesret skal du informere KitchenAid-kontaktpersonen Center, via e-mail på contact.webshop@kitchenaid.com eller telefon på 00800 381 04026, med en klar erklæring om din beslutning om at opsige salgskontrakten. Returnerede varer skal indeholde: produktet, tilbehør, brugsanvisninger, garantibevis, osv. i original emballage.
Returnerede varer som ikke er modtaget inden for 14 kalenderdage fra leveringsdatoen, modtages ikke retur. Varer som returneres i henhold til fortrydelsesretten, refunderes ikke fuldt ud, hvis disse er ufuldstændige, beskadigede eller tilsnavsede.
Returneringsprocedure
Ved returnering af varer skal følgende procedure følges:
Varer som er købt online bedes udelukkende returneret efter ovenstående anvisning. Varer, som er købt online, kan ikke returneres til vores butikker eller distributører.
Nødvendig information til Retur:
For at modtage en refusion skal du dele de anmodede oplysninger nedenfor med KitchenAid Contact Center på følgende e-mailadresse: contact.webshop@kitchenaid.com
- Jeg / vil (*) hermed informere / kommunikere (*) om, at jeg / vi (*) tilbagekalder (*) vores kontrakt om salg af følgende produkter / levering af følgende service (*):
- Bestilt den (*) / Modtaget den (*)
- Fornavn (e) og efternavn (er) på kunde (r)
- Kundens (e) adresse
- Telefonnummer
- Ordrenummer
- Artikelnavn eller -nummer på det produkt, du vil returnere
- Årsag til tilbagevenden
- Yderligere bemærkninger, vi skal være opmærksomme på?
(*) Fjern, hvis ikke i brug
Skulle forsendelsen efter din opfattelse ikke leve op til kravene, undlad da venligst at kvittere for modtagelsen og/eller påskriv tydeligt modtagelsesblanketten, hvori uoverensstemmelsen består.
Det påhviler dig at give os skriftlig meddelelse om eventuelle mangler ved produktet inden for to måneder fra manglen opdages, hvilket gøres via mail på contact.webshop@kitchenaid.com. Skulle uoverensstemmelsen bestå i en fabrikationsfejl på vegne af KitchenAid, eller i fald KitchenAid har leveret en forkert vare, bærer KitchenAid alle forsendelsesomkostninger forbundet med returnering af varerne.