Start>Support> Returnering og refusion
Returnering og refusion

Vi ønsker, at du skal være helt tilfreds med dit køb fra KitchenAid. Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds, kan du returnere dit køb til os inden for 14 kalenderdage fra levering.

Kom i gang med din returnering

Sådan returnerer du dit køb

Via Min konto på vores websted

Du skal blot gå til "Mine ordrer" og klikke på knappen "Retur". Har du ikke en konto endnu? Klik her for at oprette en nu.

log på min konto

ELLER ved at sende en e-mail.

Send os en e-mail på contact.webshop@kitchenaid.com, og inkludér alle oplysninger om din returneringsanmodning, som er angivet i afsnittet nedenfor.

Send os en e-mail

Via e-mail? Kopier og udfyld oplysningerne nedenfor:

Dato for oprindelig ordre:
Leveringsdato:
Dit fornavn og efternavn:
Din adresse (og postnummer):
Dit telefonnummer:
Ordrenummer:
Produktnavn eller produktkode for det produkt, du ønsker at returnere:
Serienummeret på produktet:
Årsag til returnering:

  1. Har bestilt et forkert produkt
  2. Beskadiget emballage
  3. Har modtaget det forkerte produkt
  4. Æstetisk fejl
  5. Teknisk fejl
  6. Manglende del(e)
  7. Har ikke den forventede ydeevne
  8. Ikke kompatibel med et andet KitchenAid-produkt
  9. Farven passede ikke til mit KitchenAid-produkt
  10. For stort til mit køkken
  11. Fandt et bedre tilbud
  12. Forsinket levering
  13. Ikke prisen værd
  14. Fik som gave
  15. Ikke tilfreds med servicen

Bemærk venligst, at ombytning kun er mulig, hvis vi har sendt den forkerte vare eller den er defekt (dvs.: årsager nr. 1-6).

Er der andet, vi skal være opmærksomme på?
+ du er velkommen til at vedhæfte billeder eller videoer for at vise skader osv.

Hvad er det næste, der sker?
Når vi har behandlet din returneringsanmodning, modtager du en e-mail fra vores kurerfirma, UPS, med instruktioner om, hvordan du sender dit produkt tilbage.

Returnering med UPS

UPS sender dig en e-mail, der indeholder et 48-timers link, der genererer en udfyldt, forudbetalt forsendelsesetiket til at udskrive og sætte fast på kassen. Derefter bedes du kontakte UPS for at arrangere afhentning – enten via telefon eller via UPS-portalen, ELLER du kan aflevere pakken på et af de UPS-centre, der er angivet på forsendelsesetiketten.

Pak dine varer i kassen

Når etiketten er blevet genereret, skal du pakke produktet sikkert ned i kassen og sætte etiketten fast på kassen. Det er dit ansvar at pakke de varer, du ønsker at returnere. Undgå at beskadige varerne, og returner dem i deres originale emballage sammen med alle tilbehørsdele og alle emballagekomponenter. Brug om nødvendigt beskyttende ydre emballage for at undgå transportskader.

Advarsel: Varer, vi ikke kan refundere

Hvis du ikke foretager din returanmodning til KitchenAid inden for 14 kalenderdage fra leveringsdatoen, kan vi ikke acceptere din returnering. Hvis varerne kommer tilbage ufuldstændige, beskadigede eller snavsede, refunderes de ikke. Vi kan ikke refundere varer, der er produceret personligt til dig.

Kontakt os

Hvis du ikke kan finde de oplysninger, du har brug for, er du velkommen til at kontakte vores team.

Kontakt os
top
Vælg et andet produkt

Sammenlign

Sammenlign produkter

Du kan ikke købe mere end tre produkter. Fjern et produkt, før du tilføjer et nyt.