Start>Support> Ofte stillede spørgsmål
Hvordan kan vi hjælpe dig?
Ofte stillede spørgsmål>Hjælp til e-shop>Køb og bestillinger>Foretag en bestilling> Skal jeg have en ’Min konto’ for at kunne foretage en bestilling?

Skal jeg have en ’Min konto’ for at kunne foretage en bestilling?

Hvis du gerne vil købe et produkt online, er du måske i tvivl om, hvorvidt du skal oprette en konto. Få mere at vide...

Du kan foretage en bestilling på KitchenAid-hjemmesiden uden at tilmelde dig 'Min konto'. Der er dog fordele ved at oprette en, da dine oplysninger gemmes, så du ikke behøver at indtaste dem, hver gang du foretager en bestilling hos os.

Fordele ved at oprette en ’Min konto’

Når du opretter en konto, bliver det nemmere at:

  • se alle dine oplysninger
  • finde din ordrehistorik
  • gemme flere adresser
  • hurtigt at bestille med forudfyldte formularer
  • downloade dine fakturaer
  • følge status på din ordre.

Hvis du endnu ikke har en ’Min konto’, kan du registrere dig ved at vælge ikonet Kunde øverst til højre eller ved betaling.

Var denne artikel nyttig?
top
Vælg et andet produkt

Sammenlign

Sammenlign produkter

Du kan ikke købe mere end tre produkter. Fjern et produkt, før du tilføjer et nyt.