Start>Support> Ofte stillede spørgsmål
Hvordan kan vi hjælpe dig?

Kan jeg reservere eller forudbestille produkter?

Vi forstår, at det kan være frustrerende, hvis det produkt, du har forelsket dig i, ikke er på lager eller ikke er tilgængeligt. Her er, hvad du kan gøre...

Vi gør alt, hvad vi kan, for at holde trit med efterspørgslen efter vores produkter, og vi ved, hvor irriterende det er, når du har tabt dit hjerte til et produkt, der ikke er på lager. Og selvom det ikke er muligt at reservere produkter, der i øjeblikket ikke er tilgængelige/ikke er på lager, er alt håb ikke ude!

Du kan blot klikke på knappen ’Send mig en e-mail, når produktet er tilbage på lager’ på produktsiden og skrive din e-mailadresse, så får du besked via e-mail, så snart produktet er tilgængeligt igen. Husk, at andre kunder også vil have modtaget denne besked, så du skal være hurtig, da lagerbeholdningen hurtigt kan blive udsolgt igen afhængigt af efterspørgsel og tilgængelighed.

Var denne artikel nyttig?
top
Vælg et andet produkt

Sammenlign

Sammenlign produkter

Du kan ikke købe mere end tre produkter. Fjern et produkt, før du tilføjer et nyt.