Start>Support> Ofte stillede spørgsmål
Hvordan kan vi hjælpe dig?
Ofte stillede spørgsmål>Hjælp til e-shop>Forsendelse og levering> Kan jeg stadig ændre adressen efter bestilling?

Kan jeg stadig ændre adressen efter bestilling?

Har du afsluttet betalingen og derefter indset, at du har brug for at ændre faktureringsadressen eller leveringsadressen? Find ud af, hvad du kan gøre...

Det er ikke for sent at ændre en adresse, hvis du kontakter os lige efter din bestilling.

Du kan normalt ændre leverings- eller faktureringsadressen på din ordre ved at kontakte vores kundeserviceteam øjeblikkeligt [via e-mail på contact.webshop@kitchenaid.com] (mailto:contact.webshop@kitchenaid.com) eller [ved at ringe til 00800 381 04026] (tlf: 0080038104026). (Dette er et gratis nummer, og du vil blive betjent på dit lokale sprog. Kundecenteret har åben fra mandag til fredag fra kl. 8.00 til 17.00.)

Hvad hvis pakken allerede er blevet sendt?

Hvis din pakke allerede er blevet afsendt (dvs. når du har modtaget et sporingslink til din pakke), bedes du kontakte leveringsfirmaet direkte for at se, om du kan ændre leveringsadressen. Vi sender normalt med DHL, og du kan finde deres kontaktoplysninger i den e-mail, du modtager om forsendelsen.

Var denne artikel nyttig?
top
Vælg et andet produkt

Sammenlign

Sammenlign produkter

Du kan ikke købe mere end tre produkter. Fjern et produkt, før du tilføjer et nyt.