Start>Support> Ofte stillede spørgsmål
Hvordan kan vi hjælpe dig?
Ofte stillede spørgsmål>Hjælp til e-shop>Køb og bestillinger>Problemer med min ordre> Hvad nu, hvis jeg ikke har modtaget en ordrebekræftelse?

Hvad nu, hvis jeg ikke har modtaget en ordrebekræftelse?

Hvis du forkæler dig selv med noget på hjemmesiden, vil du modtage en ordrebekræftelse via e-mail. Find ud af, hvad du skal gøre, hvis den ikke kommer...

Når du har fuldført et nyt køb, bør du modtage en ordrebekræftelse i din indbakke inden for ca. 10 minutter.

Kan du ikke se den? Kontroller først din papirkurv/spammappe for at sikre, at den ikke er landet der ved et uheld.

Hvis det ikke er tilfældet, bedes du kontakte vores kundeservice via [e-mail på contact.webshop@kitchenaid.com](mail: contact.webshop@kitchenaid.com) eller via [telefon på 00800 381 04026](tel.: 0080038104026). Det er et gratis nummer, og du vil blive betjent på det lokale sprog (mandag til fredag fra kl. 8.00 til 17.00). De vil gennemse din bestilling for dig.

Opdateringer af Min konto

Hvis du har konfigureret ’Min konto’, kan du se status for din bestilling under afsnittet ’Mine ordrer'. Har du ikke en ’Min konto’ endnu? Klik her for at registrere dig

Var denne artikel nyttig?
top
Vælg et andet produkt

Sammenlign

Sammenlign produkter

Du kan ikke købe mere end tre produkter. Fjern et produkt, før du tilføjer et nyt.