Start>Support> Ofte stillede spørgsmål
Hvordan kan vi hjælpe dig?

Hvorfor matcher mine produkter i samme farve ikke?

Hos KitchenAid elsker vi farver og matchende sæt. Men måske matcher din håndmixer og køkkenmaskine eller elkedel og brødrister ikke. Her er vores råd ...

Har du forkælet dig selv med matchende apparater for derefter at finde ud af, at farven ikke helt matcher? Få mere at vide nedenfor:

Vi har en "farvestandard" hos KitchenAid: Maksimalt én nuanceforskel er tilladt i forhold til det pågældende produkt.

Det betyder desværre, at du kan have et produkt med en nuance under standarden, og et andet produkt med en nuance over standarden. Det vil så medføre en lille farveforskel, som måske kan ses.

Bemærk: Denne farveforskel afhænger i stor udstrækning af lyset. Mange af vores farver er lavet "i dybden", hvilket betyder, at farven ændrer sig efter lysets styrke og retning – noget, der er særligt relevant for overflader, der buer.

Problem med et farvet sæt?

Hvis du ikke er tilfreds med farveforskellen mellem to produkter, skal du kontakte vores kundeservice på følgende måde: Send os en e-mail her ELLER Ring til os her (dette er et gratis nummer, og du vil blive betjent på det lokale sprog – åbent mandag til fredag fra kl. 8.00 til 17.00.

Var denne artikel nyttig?
top
Vælg et andet produkt

Sammenlign

Sammenlign produkter

Du kan ikke købe mere end tre produkter. Fjern et produkt, før du tilføjer et nyt.