Start>Support> Ofte stillede spørgsmål
Hvordan kan vi hjælpe dig?
Ofte stillede spørgsmål>Kundesupport>Hjælp og reparationer> Kan jeg bestille reservedele til min køkkenmaskine?

Kan jeg bestille reservedele til min køkkenmaskine?

Din køkkenmaskine er designet til at holde længe, og du har mulighed for at få den opdateret og repareret. Hvis du har brug for reservedele til køkkenmaskinen eller et andet lille apparat, skal du gøre følgende ...

Bestilling af reservedele til små apparater

Hvordan du bestiller en reservedel, der er gået i stykker, afhænger af, om dit produkt stadig er dækket af garantien. Hvis dit produkt stadig er dækket af garantien, kan du kontakte vores kundeservice på følgende måde: Send os en e-mail her ELLER [Ring til os her](tlf.: 0080038104026) – dette er et gratisnummer, og du vil blive betjent på det lokale sprog – åbent mandag til fredag fra kl. 8.00 til 17.00. Vi vil derefter kunne bekræfte din garanti, bestille delen og om nødvendigt sørge for reparationsmuligheder.

Selv om der er mange reservedele til rådighed til små apparater, sælger KitchenAid ikke dele, der betragtes som "interne" dele eller dele, der på nogen måde skal bruges til motoren.

Eksempler på tilgængelige reservedele

  • Skåle
  • Piskeris
  • Fod
  • Dæksler til tilbehørsmuffe
  • Tilbehørsknapper.

Reparationsmuligheder for køkkenmaskiner

Hvis du har brug for at få din køkkenmaskine repareret, fordi den ikke fungerer korrekt, skal du kontakte kundeservice for at drøfte problemet (kontaktoplysninger som beskrevet ovenfor).

Kan jeg selv reparere mit apparat?

Vores kontaktcentre sælger ikke indvendige dele direkte til forbrugere til reparation. Hvis du ønsker at downloade eller se produktlitteratur til dit apparat, kan du besøge vores side Garanti og dokumenter.

Var denne artikel nyttig?
top
Vælg et andet produkt

Sammenlign

Sammenlign produkter

Du kan ikke købe mere end tre produkter. Fjern et produkt, før du tilføjer et nyt.