Start>Support> Ofte stillede spørgsmål
Hvordan kan vi hjælpe dig?

Hvor kan jeg finde min faktura?

Hvis du har købt noget fra vores hjemmeside og gerne vil vide, hvornår og hvordan du vil modtage din faktura, kan du finde ud af det her...

Når du har fuldført dit nye køb, får du en ordrebekræftelse via e-mail inden for ca. 10 minutter. Fakturaen for dit onlinekøb sendes til dig i en ny e-mail, når din pakke er afsendt fra vores lager.

Har du ikke modtaget fakturaen endnu, selv efter at pakken er blevet leveret?

Tjek først din papirkurv/spammappe for at sikre, at e-mailen ikke er landet der ved et uheld. Hvis den ikke er der, bedes du kontakte vores kundeservice via e-mail på contact.webshop@kitchenaid.com eller via telefon på 00800 381 04026. Det er et gratis nummer, og du vil blive betjent på det lokale sprog (mandag til fredag fra kl. 8.00 til 5.00.).

Din faktura vil også være tilgængelig under Min konto

Hvis du har oprettet en ’Min konto’, kan du hente en kopi af din faktura der. Hvis du har foretaget bestillingen for nylig, skal du imidlertid vente, indtil den er afsendt, for at fakturaen bliver tilgængelig.

Har du ikke en ’Min konto’ endnu? Klik her for at registrere dig

Hvad er fordelene ved ’Min konto’?

Du behøver ikke at oprette en ’Min konto’ på vores hjemmeside, når du foretager en bestilling, men det gør det nemmere at:

  • se alle dine oplysninger
  • finde din ordrehistorik
  • gemme flere adresser
  • bestille hurtigt med forudfyldte formularer
  • downloade din faktura
  • følge status på din ordre.
Var denne artikel nyttig?
top
Vælg et andet produkt

Sammenlign

Sammenlign produkter

Du kan ikke købe mere end tre produkter. Fjern et produkt, før du tilføjer et nyt.