Start>Support> Ofte stillede spørgsmål
Hvordan kan vi hjælpe dig?
Ofte stillede spørgsmål>Hjælp til e-shop>Returnering af en ordre>Returnering til ombytning> Kan jeg ombytte produkter uden deres originale emballage?

Kan jeg ombytte produkter uden deres originale emballage?

Hvis du returnerer en vare til KitchenAid for at få den byttet, så sørg for at bruge den originale emballage. Se vores råd her...

Du kan kun bytte et produkt, hvis det er defekt eller forkert. Hvis det er tilfældet, kan du returnere varen til os til udskiftning, ombytning eller refundering – alt efter hvad du foretrækker.

Vi beder dig om at undgå at beskadige varerne ved at returnere dem til os i deres originale emballage med alt tilbehør og alle emballagekomponenter inkluderet.

Varer til ombytning skal inkludere:

Produktet sammen med al tilbehør, instruktioner, garanti osv. i den originale æske. Hvis det er nødvendigt, kan du tilføje et beskyttende ydre lag emballage for at undgå transportskader. Hvis de varer, der returneres, ankommer hos os ufuldstændige, beskadigede eller snavsede, kan de ikke accepteres.

Hvad hvis kassen er beskadiget ved ankomsten?

Hvis det ser ud til, at varen er blevet beskadiget under transporten, da den oprindeligt blev leveret til dig, er det ikke din fejl. Hjælp os ved at tage et billede af pakken og indsende det til os sammen med din anmodning om returnering.

Se vores returneringsproces for at finde ud af, hvordan det fungerer: [Hvordan kan jeg returnere et købt produkt?](/ofte stillede spørgsmål/returvarer)

Var denne artikel nyttig?
top
Vælg et andet produkt

Sammenlign

Sammenlign produkter

Du kan ikke købe mere end tre produkter. Fjern et produkt, før du tilføjer et nyt.