Start>Support> Ofte stillede spørgsmål
Hvordan kan vi hjælpe dig?

Hvordan kan jeg returnere et købt produkt?

Hvis du skifter mening eller af en eller anden grund har brug for at returnere et produkt til KitchenAid, kan du gøre det inden for 14 dage efter levering. Sådan fungerer det...

Vi ønsker, at du skal være helt tilfreds med dit køb. Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med din vare, kan du returnere dit køb til os inden for 14 kalenderdage fra leveringsdatoen. Hvordan virker det? Se trinnene nedenunder:

Du kan anmode om en returnering ved at:

  1. Gå til ’Min konto’ på hjemmesiden. Du skal blot gå til "Mine ordrer" og klikke på knappen "Retur". Har du ikke en konto endnu? Klik her for at oprette en nu.

ELLER alternativt:

  1. Send os en e-mail på contact.webshop@kitchenaid.com med alle de følgende oplysninger om din anmodning om returnering:

Dato for oprindelig ordre:

Leveringsdato:

Dit fornavn og efternavn:

Din adresse (og postnummer):

Dit telefonnummer:

Ordrenummer:

Produktnavn eller produktkode for det produkt, du ønsker at returnere:

Årsag til returnering: 1. Forkert produkt / 2. Emballage beskadiget / 3. Æstetisk fejl / 4. Teknisk fejl / 5. Manglende del(e) / 6. Produktet er ikke som forventet / 7. Leveret for sent 8. Ingen grund, jeg skiftede mening.

Hvad vil du foretage dig – tilbagebetaling eller ombytning? (bemærk: OMBYTNING er kun muligt, hvis du har modtaget en forkert eller fejlbehæftet vare - dvs. årsag 1-6 ovenfor. Hvis du har brug for at udskifte dit produkt af en af disse årsager, vil vores team kontakte dig for at arrangere udskiftningen).

Serienummeret på det produkt, du ønsker at returnere (kun relevant, hvis din vare er forkert eller defekt): Er der andet, vi skal være opmærksomme på?

  • du er velkommen til at vedhæfte billeder eller videoer for at vise skaderne.

VIGTIGT FOR KUNDER I STORBRITANNIEN: Vi sender dig også en separat e-mail, der indeholder en proformafaktura, med alle oplysninger om det eller de produkter, der returneres. Dette dokument er påkrævet af hensyn til toldvæsenet, så udskriv og fastgør det udvendigt på pakken, hvor det er klart synligt. Hvis du ikke gør dette, kan det medføre forsinkelser i behandlingen af din returnering.

Bemærkning om emballage:

Husk at pakke produktet i den originale emballage sammen med eventuelle medfølgende dele. Se Kan jeg returnere produkter uden den originale emballage? for yderligere oplysninger.

Advarsel: Varer, vi ikke kan refundere

Hvis du ikke foretager din returanmodning til KitchenAid inden for 14 kalenderdage fra leveringsdatoen, kan vi ikke acceptere din returnering. Hvis varerne kommer tilbage til os ufuldstændige, beskadigede eller snavsede, refunderes de ikke. Vi kan heller ikke acceptere returnering af personliggjorte varer, der er lavet til dig.

Hvornår modtager du din tilbagebetaling?

Du vil få refunderet beløbet, inden for 14 dage efter at vi har modtaget din pakke. Vi refunderer alle betalinger, som vi har modtaget fra dig, herunder leveringsgebyrer (undtagen for yderligere gebyrer som følge af dit valg af en anden leveringsmetode end den billigste standardleveringsmetode, vi tilbyder), øjeblikkeligt og senest 14 dage efter den dato, hvor vi modtager dit returnerede produkt. Vi vil bruge den samme betalingsmetode for denne tilbagebetaling, som du brugte til den oprindelige transaktion, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt med dig. Der vil under ingen omstændigheder blive opkrævet gebyrer for denne refundering. Vi kan nægte at refundere varen, indtil vi modtager den retur, eller indtil du kan bevise, at du har returneret varen, alt efter hvad der kommer først.

Var denne artikel nyttig?
top
Vælg et andet produkt

Sammenlign

Sammenlign produkter

Du kan ikke købe mere end tre produkter. Fjern et produkt, før du tilføjer et nyt.