Skip the navigation

Min personlige kode virker ikke, hvad gør jeg?

Du har måske en rabatkode eller rabatkupon til en kampagne. Hvis du har problemer med at bruge den, kan du se vores råd her...

Hvis du har problemer med at bruge en rabatkode, skal du først sørge for, at du indsætter den på den rigtige måde. Når du får en personlig rabatkode (f.eks. rabatkuponen på 5 %, som du modtager som gave, når du abonnerer på vores KitchenAid-nyhedsbrev, skal du føje den til din indkøbskurv for at få rabatten.

Sådan fungerer det

  1. Tilføj det eller de produkter, du vil købe, eller det specifikke produkt, som din kode gælder for, til din indkøbskurv.
  2. Gå til din indkøbskurv, og tilføj din særlige rabat i feltet i højre hjørne, og tryk derefter på 'Anvend'.
  3. Oversigten over din indkøbskurv viser nu din anvendte rabat og det opdaterede totalbeløb.

Får du en fejlmeddelelse, når du indsætter rabatkoden?

  • Husk altid udløbsdatoen for din rabatkode. Denne bliver angivet, når du modtager rabatkoden. Hvis du får en fejlmeddelelse, når du anvender koden på din indkøbskurv, kan det være, at din rabatkode ikke længere er gyldig, så du desværre er gået glip af rabatten. Det kan være, at du forsøger at bruge rabatkoden på et produkt eller en farve, som koden ikke gælder for. En anden mulighed kan være, at du forsøger at kombinere flere onlinekampagner. Rabatkoderne kan ikke kombineres med andre tilbud.

Se kampagnebetingelserne for din personlige rabatkode.

Vi beklager frustrationen, hvis du stadig ikke kan bruge rabatten. Kontakt os via e-mail på contact.webshop@kitchenaid.com eller via telefon på 00800 381 04026. Det er et gratis nummer, og du vil blive betjent på det lokale sprog (mandag til fredag fra kl. 8.00 til 17.00).

RELATEREDE OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Var denne artikel nyttig?

yesno