Skip the navigation

Mit produkt virker ikke eller er beskadiget. Hvad nu?

Hvis du har købt et KitchenAid-produkt, der er defekt eller beskadiget, bedes du kontakte os inden for 14 dage efter levering, så du kan ombytte eller returnere det. Her er, hvad du skal gøre...

Vi beklager, at du ikke er tilfreds med dit nye køb. Hvis dine varer ikke fungerer korrekt eller ser beskadigede ud, bedes du kontakte os inden for 14 kalenderdage efter levering for at lave en returnering. Vi vil med glæde levere en refundering eller et erstatningsprodukt – alt efter hvad du foretrækker.

Se hvordan kan jeg returnere et købt produkt? for at få alle oplysninger om, hvordan det fungerer.

Hvad er det næste, der sker?

Så snart vi modtager din anmodning om returnering via ovenstående metode, vil vores kundeserviceteam kontakte dig for at få en erstatning eller refundering i stand. Vi beklager ulejligheden.

RELATEREDE OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Var denne artikel nyttig?

yesno