Start>Support> Ofte stillede spørgsmål
Hvordan kan vi hjælpe dig?

Hvor kan jeg spore min ordrestatus?

Når du har bestilt gennem en KitchenAid-hjemmeside, vil du være i stand til at følge status for ordren og leveringen. Her er detaljerne...

Vi er glade for at have modtaget din ordre og vil opdatere dig om dens status via e-mail på følgende måde:

1) BEKRÆFTELSE: Først modtager du en ordrebekræftelse via e-mail.
2) LEVERING: Så snart varerne forlader vores KitchenAid-lager, kontakter vi dig igen og giver dig besked. Den e-mail indeholder forsendelsesoplysninger om din pakke, pakkenummeret og et hyperlink, så du kan spore pakken på forsendelsesfirmaets hjemmeside. På forsendelsesfirmaets hjemmeside finder du også kontaktoplysninger på afsenderen.

MINE KONTOOPDATERINGER

Status på din ordre og det forventede leveringstidspunkt kan også findes under ”Min konto” på vores hjemmeside, hvor statussen på din ordre opdateres regelmæssigt. I det øjeblik din pakke forberedes til forsendelse, og vi informerer dig via e-mail, deler vi også et link under ”Min konto” med sporingsoplysningerne.

Hvad er fordelene ved "Min konto"?

Du behøver ikke at oprette en ”Min konto” på vores hjemmeside, når du afgiver en ordre, men det gør det nemmere at:

  • se alle dine oplysninger
  • finde din ordrehistorik
  • gemme flere adresser
  • bestille hurtigt med forudfyldte formularer
  • downloade din faktura
  • følge status på din ordre.

Har du ikke en ”Min konto” endnu? Klik her for at oprette en nu.

Var denne artikel nyttig?
top
Vælg et andet produkt

Sammenlign

Sammenlign produkter

Du kan ikke købe mere end tre produkter. Fjern et produkt, før du tilføjer et nyt.