Start>Support> Ofte stillede spørgsmål
Hvordan kan vi hjælpe dig?
Ofte stillede spørgsmål>Hjælp til e-shop>Forsendelse og levering> Jeg har ikke modtaget noget, hvad kan jeg gøre?

Jeg har ikke modtaget noget, hvad kan jeg gøre?

Hvis din ordrestatus viser, at en vare er blevet leveret, uden at du har modtaget noget, er der ingen grund til panik. Her er, hvad du skal gøre ved det...

For det første beklager vi ulejligheden. Hvis en vare er forsvundet, skal du kontakte vores kundeservice for at forklare problemet.

Du kan gøre dette ved at [sende en e-mail] (mail:contact.webshop@kitchenaid.com) eller [ringe] (tlf.: 0080038104026). (Dette er et gratis nummer, og du vil blive betjent på dit lokale sprog. Kundecenteret har åben fra mandag til fredag fra kl. 8.00 til 17.00.)

Hvad er det næste, der sker?

Vores team vil sørge for at udskifte varen for dig.

Var denne artikel nyttig?
top
Vælg et andet produkt

Sammenlign

Sammenlign produkter

Du kan ikke købe mere end tre produkter. Fjern et produkt, før du tilføjer et nyt.