Start>Support> Ofte stillede spørgsmål
Hvordan kan vi hjælpe dig?
Ofte stillede spørgsmål>Hjælp til e-shop>Forsendelse og levering> Hvad sker der, hvis der er en forsinkelse i leveringen?

Hvad sker der, hvis der er en forsinkelse i leveringen?

Det kan ske, at der kan være omstændigheder, som medfører forsinket levering. Vi beklager, hvis dette er tilfældet. Her er, hvad du skal gøre...

Hvis der opstår en forsinkelse på grund af uforudsete omstændigheder eller hændelser, beklager vi ulejligheden og vil holde dig informeret via e-mail for at give dig besked om en ny forventet leveringsdato.

Så snart vi sender varerne fra vores KitchenAid-lager, vil vi sende dig en e-mail med forsendelsesoplysningerne på din pakke, pakkenummeret og et link til at spore pakken på forsendelsesfirmaets hjemmeside. På forsendelsesfirmaets hjemmeside kan du finde kontaktoplysninger på afsenderen.

Hvis din pakke ikke leveres som forventet, bedes du [kontakte os via e-mail] (mailto:contact.webshop@kitchenaid.com). Hvis du ikke har modtaget en vare, du har bestilt, inden for 30 dage fra den dato, du modtog e-mailen med forsendelsesbekræftelsen, har du mulighed for at annullere din ordre og anmode om fuld refundering.

Var denne artikel nyttig?
top
Vælg et andet produkt

Sammenlign

Sammenlign produkter

Du kan ikke købe mere end tre produkter. Fjern et produkt, før du tilføjer et nyt.