Start>Support> Ofte stillede spørgsmål
Hvordan kan vi hjælpe dig?
Ofte stillede spørgsmål>Hjælp til e-shop>Forsendelse og levering> Jeg har kun modtaget en del af min ordre, hvad gør jeg?

Jeg har kun modtaget en del af min ordre, hvad gør jeg?

Hvis din ordrestatus viser, at en vare er blevet leveret, uden at du har modtaget noget, er der ingen grund til panik. Her er, hvad du skal gøre ved det...

Vi beklager, hvis du kun har modtaget en del af din ordre fra os. Hvis der ser ud til at mangle noget, skal du kontakte vores kundeservice for at fortælle os om problemet.

Du kan kontakte os ved at sende en e-mail eller [ringe] (tlf:0080038104026). (Dette er et gratis nummer, og du vil blive betjent på dit lokale sprog. Kundecenteret har åben fra mandag til fredag fra kl. 8.00 til 17.00.)

Vi vil så sørge for at få det manglende produkt sendt til dig.

Var denne artikel nyttig?
top
Vælg et andet produkt

Sammenlign

Sammenlign produkter

Du kan ikke købe mere end tre produkter. Fjern et produkt, før du tilføjer et nyt.