Start>Support> Ofte stillede spørgsmål
Hvordan kan vi hjælpe dig?
Ofte stillede spørgsmål>Hjælp til e-shop>Forsendelse og levering> Hvad nu, hvis jeg ikke er hjemme ved leveringen?

Hvad nu, hvis jeg ikke er hjemme ved leveringen?

Det er ikke altid muligt at være hjemme, når dine varer leveres. Vi forstår, at livet kan være travlt. Find ud af, hvad der sker...

Så snart vi afsender din ordre fra vores KitchenAid-lager, giver vi dig besked via e-mail. Denne e-mail giver dig forsendelsesoplysningerne, pakkenummeret og et hyperlink til at spore varen på forsendelsesfirmaets hjemmeside. Det vil være en levering med underskrift, hvilket betyder, at nogen skal bekræfte, at den er ankommet.

Hvem kan kvittere for leveringen af min KitchenAid-pakke?

Hvis du ikke kan stå til rådighed, kan du bede enhver, der er myndig, om at repræsentere dig. Hvis der ikke er nogen til stede på leveringsadressen, vil du blive bedt om at kontakte vores leveringstjeneste for at angive en ny leveringsdato.

Var denne artikel nyttig?
top
Vælg et andet produkt

Sammenlign

Sammenlign produkter

Du kan ikke købe mere end tre produkter. Fjern et produkt, før du tilføjer et nyt.