Start>Support> Ofte stillede spørgsmål
Hvordan kan vi hjælpe dig?

Hvilke produkter kan ikke returneres?

Du beslutter dig måske for, at du gerne vil returnere en vare til KitchenAid. Find ud af, om der er produkter, som du ikke kan returnere til os. Se her...

Er du i tvivl om, hvorvidt du kan returnere din vare til os? Se undtagelserne nedenfor:

1. Returneringsanmodninger mere end 14 dage efter levering

Hvis du anmoder om en returnering mere end 14 kalenderdage fra den oprindelige leveringsdato, accepteres den ikke.

2. Varer, der er ufuldstændige eller beskadigede under transport

Hvis de varer, du sender tilbage til os, er ufuldstændige, beskadigede eller snavsede, vil de ikke blive refunderet. Varer returneret til KitchenAid skal omfatte produktet, al tilbehør, instruktioner, garanti, osv. i deres oprindelige emballage. Sørg for at pakke dine varer omhyggeligt, og tilføj om nødvendigt ydre beskyttende emballage for at holde dem sikre på rejsen.

3. Personlige produkter, der er lavet til dig

Personlige produkter som f.eks. indgraverede køkkenmaskiner kan ikke returneres, fordi de er udviklet specielt til dig. Den eneste undtagelse er tekniske mangler, som det fremgår af garantien. Hvis du modtager et personligt produkt, der ikke fungerer korrekt eller ser beskadiget ud, skal du se Hvordan kan jeg returnere et købt produkt? for at få viden om returneringsprocessen.

Var denne artikel nyttig?
top
Vælg et andet produkt

Sammenlign

Sammenlign produkter

Du kan ikke købe mere end tre produkter. Fjern et produkt, før du tilføjer et nyt.