Start>Support> Ofte stillede spørgsmål
Hvordan kan vi hjælpe dig?

Kan jeg returnere produkter uden den originale emballage?

Når du returnerer en vare til KitchenAid, skal du sørge for at bruge den originale emballage. Se vores tips og råd om emballage her...

Undgå at beskadige varerne ved at returnere dem til KitchenAid i deres originale emballage sammen med alt tilbehør og alle emballagekomponenter inkluderet.

Varer til returnering skal inkludere:

Produktet sammen med al tilbehør, instruktioner, garanti osv. i den originale æske. Hvis det er nødvendigt, kan du tilføje et beskyttende ydre lag emballage for at undgå transportskader. Hvis returnerede varer kommer tilbage til os ufuldstændige, beskadigede eller snavsede, kan de ikke refunderes.

Hvis kassen er beskadiget ved ankomsten

Hvis det ser ud til, at varen er blevet beskadiget under transporten, da den oprindeligt blev leveret til dig, er det ikke din fejl. Hjælp os ved at tage et billede af pakken og indsende det til os sammen med din anmodning om returnering. Se Hvordan kan jeg returnere en købt vare? for at finde ud af hvordan.

Var denne artikel nyttig?
top
Vælg et andet produkt

Sammenlign

Sammenlign produkter

Du kan ikke købe mere end tre produkter. Fjern et produkt, før du tilføjer et nyt.