Start>Support> Ofte stillede spørgsmål
Hvordan kan vi hjælpe dig?

Jeg har modtaget det forkerte produkt. Hvad nu?

I det uheldige tilfælde, at du får tilsendt det forkerte produkt fra vores lager, retter vi fejlen så hurtigt som muligt. Se trinnene ...

I sjældne tilfælde kan der blive sendt et forkert produkt. Vi beder dig om at kontrollere, om din pakke er korrekt, ved levering. Hvis pakken ikke svarer til din ordre, bedes du undlade at underskrive følgesedlen og/eller tydeligt notere afvigelsens art på følgesedlen.

Fejlbehæftede eller forkerte varer kan rapporteres til KitchenAids kundeservice ved hjælp af trinnene her: [Hvordan kan jeg returnere et købt produkt?](/ofte stillede spørgsmål/returvarer)

Når vi har modtaget din anmodning, kontakter vi dig for at arrangere en udskiftning eller ombytning så hurtigt som muligt. Vi beklager ulejligheden.

Var denne artikel nyttig?
top
Vælg et andet produkt

Sammenlign

Sammenlign produkter

Du kan ikke købe mere end tre produkter. Fjern et produkt, før du tilføjer et nyt.