Start>Support> Ofte stillede spørgsmål
Hvordan kan vi hjælpe dig?

Kan jeg spore status på min returvare?

Når du har returneret et produkt til KitchenAid, vil du sikkert gerne kunne spore processen. Du kan følge hele returrejsen via UPS. Her er detaljerne...

Når du har fortalt vores kundeserviceteam, at du returnerer et produkt, vil du modtage en e-mail fra UPS med instruktioner om, hvordan du sender din KitchenAid-vare retur til os.

UPS-e-mailen indeholder et 48-timers link, der genererer en forudfyldt, forudbetalt forsendelsesmærkat (så omkostningerne bliver dækket af KitchenAid). Når mærkaten er blevet genereret, skal du pakke produktet sikkert i den originale kasse og sætte mærkaten fast udenpå. Du kan kontakte UPS for at arrangere afhentning, enten via telefon eller via UPS-portalen, eller du kan aflevere pakken på et af de UPS-centre, der er angivet på forsendelsesmærkaten.

Når din pakke er blevet overdraget til UPS og scannet, vil et sporingslink blive aktiveret, hvorigennem du kan spore din pakke, indtil den ankommer hos KitchenAid.

VIGTIGT FOR KUNDER I STORBRITANNIEN:

KitchenAid vil også sende dig en e-mail med en proformafaktura og alle detaljer om de(t) returnerede produkt(er). Dette dokument er påkrævet af hensyn til toldvæsenet, så udskriv og fastgør det udvendigt på pakken, hvor det er klart synligt. Hvis du ikke gør det, kan det medføre forsinkelser i modtagelsen eller behandlingen af din returnering.

Du kan finde alle oplysninger om, hvordan det fungerer, her: Hvordan kan jeg returnere et købt produkt?

Var denne artikel nyttig?
top
Vælg et andet produkt

Sammenlign

Sammenlign produkter

Du kan ikke købe mere end tre produkter. Fjern et produkt, før du tilføjer et nyt.