Start>Support> Ofte stillede spørgsmål
Hvordan kan vi hjælpe dig?

Kan jeg ombytte et produkt købt online?

Vil du bytte et KitchenAid-produkt? Det kan du gøre, hvis du har modtaget en defekt eller forkert vare. Se trinnene her...

Du kan kun bytte et KitchenAid-produkt, hvis du har modtaget et defekt eller forkert produkt. Hvis det er tilfældet, vil vi med glæde erstatte det for dig eller give dig en refundering – alt efter hvad du foretrækker.

Hvis du blot har skiftet mening eller gerne vil have et andet produkt, er du velkommen til at returnere din vare og få pengene refunderet og derefter købe det foretrukne produkt.

Du kan finde vores returneringsprocedure her: [Hvordan kan jeg returnere et købt produkt?](/ofte stillede spørgsmål/returvarer)

Hvad er det næste, der sker?

Hvis du anmoder om en ombytning, vil vores team kontakte dig for at få den i stand.

Var denne artikel nyttig?
top
Vælg et andet produkt

Sammenlign

Sammenlign produkter

Du kan ikke købe mere end tre produkter. Fjern et produkt, før du tilføjer et nyt.