Start>Support> Ofte stillede spørgsmål
Hvordan kan vi hjælpe dig?

Jeg modtog ikke en returmærkat. Hvad kan jeg gøre?

Du tænker måske over, hvad du skal gøre, hvis du ikke modtager en returmærkat. Du bør modtage en fra UPS. Find ud af, hvad du skal gøre...

Når du kontakter KitchenAid for at anmode om en returnering, beder vi UPS om at sende dig en e-mail.

UPS-e-mailen, som du modtager, indeholder et 48-timers link, der genererer en forudfyldt, forudbetalt forsendelsesmærkat (så omkostningerne bliver dækket af KitchenAid).

Hvis du ikke modtager denne e-mail, skal du først tjekke, om den er i din mappe med spam/affald.

Hvis du stadig ikke kan finde den, kan du kontakte vores kundeserviceteam ved at:

Var denne artikel nyttig?
top
Vælg et andet produkt

Sammenlign

Sammenlign produkter

Du kan ikke købe mere end tre produkter. Fjern et produkt, før du tilføjer et nyt.