Start>Support> Ofte stillede spørgsmål
Hvordan kan vi hjælpe dig?

Hvor længe kan jeg ombytte et produkt købt online?

Hvis du ikke er tilfreds med det produkt, du har modtaget, fordi det er fejlbehæftet eller forkert, kan du returnere det til os og ombytte det. Se tidsrammerne...

Vi ønsker at garantere vores kunders fulde tilfredshed. Hvis du har modtaget et defekt eller forkert produkt, kan du returnere de leverede varer og få dem ombyttet til et erstatningsprodukt inden for 14 kalenderdage efter leveringsdatoen. (Skal overvejes i lyset af den nye lovgivning ovenfor).

Sådan arrangerer du din returnering

Se Hvordan kan jeg returnere et købt produkt? for at finde ud af, hvordan du sender din vare tilbage til os.

BEMÆRKNING om ombytning

Vi kan kun ombytte eller udskifte produkter, der er forkerte eller fejlbehæftede. Hvis du blot har skiftet mening eller ønsker et andet produkt, er du velkommen til at returnere din vare til os og få pengene refunderet og derefter købe det foretrukne produkt.

Hvad er det næste, der sker?

Hvis du anmoder om en ombytning, vil vores team kontakte dig for at få den i stand.

Var denne artikel nyttig?
top
Vælg et andet produkt

Sammenlign

Sammenlign produkter

Du kan ikke købe mere end tre produkter. Fjern et produkt, før du tilføjer et nyt.